WARUNKI WEBINARIUM I INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH.
Jak działa webinarium
Do zalogowania na Webinarium jest wykorzystywana usługa https://clickmeeting.com/legal
Zgłoszeniem na to Webinarium wyrażacie Państwo zgodę na warunki usługi clickmeeting.com https://clickmeeting.com/legal Osoba zainteresowana uczestnictwem na webinarium zgłosi się wypełniając formularz, zaznaczając zgodę z warunkami i kliknięciem na przycisk zarejestrować. Zapisaniem się zostają zaakceptowane warunki naszego webinarium, łącznie z informacją o tym, w jaki sposób będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe.
Webinarium jest między innymi organizowane jako prezentacja usług AKCENTY CZ, a jego uczestnik może być kontaktowany z ofertą usług AKCENTY CZ.
W jaki sposób przetwarzamy Państwa dane osobiste?
Nasza organizacja ma do dyspozycji wszystkie dane, które zostaną wprowadzone podczas rejestracji:
imię, nazwisko, email, nazwa pracodawcy.
Informacje przetwarzamy zgodnie z wyżej wymienionymi warunkami przetwarzania danych osobowych, w celu zorganizowania tego webinarium oraz kontaktu z potencjalnymi klientami.
Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe będziemy przechowywać przez 3 miesiące. Po upłynięciu tego terminu udzielone dane osobowe zostaną wymazane.
Administrator danych osobowych
AKCENTA CZ a.s.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych i Państwa prawach tutaj.